hmm...dok mengire2...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Go Tiger!! Go Tiger!!

10 Tahun Sebelum Merdeka

To our future young leaders in Malaysia

Monday, March 29, 2010

Pemimpin 1 Malaysia (Sokonglah Saya Lagi!)

Khususan ila: Ibu-ibu, Bapa-bapa, Anak-anak, Kawan-kawan, Cikgu-cikgu, Jiran-jiran, Bos-bos dan semua rakyat Malaysia.

Dengar sini, ambo nak ghoyak sesuatu (betol ke bahse aku nis? Isk3!)

Kat mak aku yang berada di kampung tu, tulun dengar dulu ape yang YB ni nak gtau neh.

To all: bukak mata hati luas-luas. Pasang volume telinga tu tinggi-tinggi, biar clear. Pastu kalau rasa nak gelak guling-guling ko, nak meleleh air mato ko....sukoti ang la ye..

Aku: Hangin betol! Rase nak tarik telinga 'orang-orang yang berkenaan' pastu jerit

"Ko ni dah buang tebiat ke hape??!!!! Sian mak aku kat kampong tu tau dak!!"


Maleh la nak ngepek lebih-lebih. Tak yah r tengok background tempat ceramah tu. Dengo je ape yang dia nak sampaikan kat bawah ni. Nak tutup mata, tutup la tapi dengan syarat telinga bukak luas-luas





Laen hari aku ngepek lak k. Salam

1 comment:

Kipas Angin said...

suke yb ni cite. dia xplen sebijik2 ape tu GST.mak aku pong confirm leh fhm.org tua leh paham,takkan org muda yg belajar kt bangunan tetinggi tu xleh paham?

maluw weyhh!!!

Followers