hmm...dok mengire2...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Go Tiger!! Go Tiger!!

10 Tahun Sebelum Merdeka

To our future young leaders in Malaysia

Monday, March 15, 2010

Nisa Indoor Games @ Karnival Maulidur Rasul on 6 Mac 2010




Alhamdulillah. Hari tu aku suka sangat-sangat! Ada 2 sebab. Pertama, Allah bagi kesihatan yang baik pagi tu untuk tolong jadi urusetia (back-up Kak Ida). Back-up pong back-up jela...lalalala. Mekasih Kak Ida, naseb baik akak p Seremban. hekhekk!! Kedua, seronok letih & penat sebab buat program, bukan sebab baring or hanging kt komplek...termenung..wat keje xde faedah.

Rasanya Kak Ida takut-takut nak minta tolong kot. Tapi aku tahu bahagian teknikal memang biasa muka 3 orang ni jela - Kak Ida, Mek Jah & aku. Sian ke Mek Jah. Tapi pagiy tu, I sampai dulu tau Mek Jah..hehe...U kene belanje I. Kelam kabut I siap sebab nak kejar Kak Rin. Dia kalau dah siap, maen sedap je kuar rumah. Sat g aku terkebil-kebil sengsorang karang.huhuuu...sadisss..

Pagi tu takde la kabut sangat sebab program start kul 10. Tapi masa dah nak kul 10 tu, dah mula rase kabutnya. Ija (Irmi) wat keje sampai tak cukup lantai tapi tetap sopan..heheee...rasenye pakcik-pakcik Masjid tu mesti pelik, huhuu...nampak je muslimat, sat g kalu dah wat keje..macam the flash! hush hush...

Aku pong rase macam nak maen baling-sambut je wayor extension masjid tu dengan Mek Jah..hahaaaa!! sat g teruja lak pakcik-pakcik masjid tu..huhuu..sori pakcik! kihkih!

Pagi tu lepak dengan Kak Ina & Kak Syazni kat area tempat maen carom. Bile tanya, dua-dua dok menyengih.hmmm...paham la tu..pastu ade team bebudak yang nak maen futsal. Depa nak maen carom, saje je isi masa lapang. Kitorang pong join same. Depa siap tunjuk ajar lagi..Yang pasti, aku masih lagi tak faham ape kebende yang depa dok ngepek pagi tu...huhu...wateve. Bukan aku jadi pengadil pong. Hahaa!!

Anyway, bes layan korang (Team Nisa) !! Sampaikan tempat kitorang pong dah jadi macam rostrum lak, kan Mek Jah? Situ le tempat makan minum aku dengan Mek Jah (berapa kali bukak & lipat semula nasi lemak tu), situ la tempat nak bagi hadiah, situ la tempat nak tayang muvi Ketika Cinta Bertasbih...huhuuu...sampaikan tempat duduk aku pong depa maen sedap je letak hadiah. Dasattt... Tapi takpe, sume rilek-rilek belako!

TAHNIAH & credits kat korang (Kak Rin, Kak Yam, Ain Tinggi, Kak Haris, Kak Diana, Kak Lin, Mek Jah, Irmi, Juliza, Erwin, Kak Ina Saleh, Kak Syazni, Kak Haeirina, Zahara, Sarah, Kak Atiq, Habsah, Ct, Syuhada, Pengadil-Pengadil & sesiapa yang aku x sebut kat sini) & diri aku! Hahaaa!!



No comments:

Followers